Ruyaninannesi Kızlar bebeklerinize serum fizyolojik kullandıysanız nasıl kullandınız kaçar damla günde kaç kere ?
Taze1mom Ruyaninannesi ben hiç ölçmedim miktarını yeni doğduğu zamanlar 1 şişeyi 3 gün kullanıyordum 😅
Polikistikannee Ruyaninannesi Damla olarak kullanıyorum ben 2 damla damlatiyorum ya kendi hapsirarak çıkarıyor ya da hüp diye cekiyorum tertemiz 😂
usage Ruyaninannesi ben bebekler için küçük paketlerde hazır olanlardan aldım. Çok kullanışlı oluyo. Önce ikisine sıkıyorum yüz üstü ceviriyorum. Sonra tekrar sıkıyorum. Bu şekilde bazen çıkıyor bazen de çıkmıyor buruno diye bi aspiratör var onunla cekiyorum.