Kızlar oğlum 9 aylık cuma günü hafif ateşi vardı evde 2 tanr dereceyle ölçtük 37 gösteriyodu gece çok huysuzlanınca acile götürdük 38.5 muş ateşi doktor ilaç verip yolladı boğazı kızarmış dedi cumartesi günü gayet iyiydi ilaçlarını falan kullanıyoduk ateşini ölçüuoduk sık sık 36.8 falandı eşimle oynuyodu gülüyodu birden bire titremeye başladı nefes alamıyomuş gibi sesler çıkarttı kucağıma aldım hemen anlam veremedim dudaklarının etrafının morardığını gördüm 😔😔 hemen kaptgmiz gibi hastenye gittik arabyla 2 dakka hastane zaten çok yakın acile girdim hemen aglaya aglaya ateşini ölçtüler 39.3 2 tane ateş ölçerle ölçtük halbuki meğer yanlış ölçüyomuş birde içten ateşlenmiş soydular hemen vücuduna soguk kompleks yaptılar hala titriyo bütün vücudu mosmor oldu yukarı doktorun odasına çıkardılar orda tekrar ölçtüler ateşini 39.8 olmuş 1 kat yukarı çıktıl sadece hala kasılmış vücudu titriyo 😭😭 dotkor hemen iğne yaptı havale geçirmesin diye ilaç verdiler hemen düşmedi çünkü sürekki soğuk kompleks yaptılar 2 serum taktılr 5 saat hastanedeydik 5 saatin sonunda ateşi düşmeye başlamıştı 😢😢 çok kötüydü hala aklımdan atamıyorum şuan çok şükür iyi ateşi normal sürekli takip ediyorum yeni bi tane ateş ölçer aldık 😔😔 vücudundaki enfeksiyondan dolayı bu kadar yükselmiş ateşi inşallah tekrar yaşamayız sizlerde çok dikkat edin kızlar