elifle [silindi] yatagina lavanta yağı damlatabilirsiniz uykuya geçişi de kolaylaştırır diye duymuştum.
Bebegimm1 [silindi] yattigimiz odada kullanmiyorum evi kapı girisine koyuyorum e bebekdeki kokuyu kullaniyorum
duru2603 [silindi] ben kullanmıyorum kendim bile tıkanıyorum kokulardan zaten. Çamaşir astığım odaya bile sokmam cocugu
Denizpoyrazz cokgezenti_30 ben sadece wc de ve banyoda kullanıyorum canim. Beni bile rahatsız ediyor bazen koku bebegi dusunemiyorum bile. Kullanmamak daha iyi aslında ama bazen kullanmak gerekiyor.
cokgezenti_30 Denizpoyrazz ben oda için değil ama kıyafetleri için dolabına koyuyorum çok beğendiğim içşn şimdi kendi kıyafetlerim içşn de aldım banyolarım da ve mutfağımda zaten var ayrı onlar