Kızlar selam sabah kızımı vajina kaşıntısı için doktora götürdüm Bi krem verdi ve idrar tahlili istedi gel gör ki kızım 19 aylık ve bezli akşama kadar sürem var evdeyim kabı tutuyorum çişşş dio ama yapmıyor bide doktor küçük poşet gibi bişi verdi orasına yapıştıryosun içine akıyo ama onuda çekip çıkarıyo bu sefer bez bağladım içinden akıp gitmiş öf ne zormuş yaa önerilerinizi beklerim çiş çiş diyor ama yapmıyor siz nasıl verdiniz