Anneler bebeğim 2 aylık. Doktora aşıyı ne zaman yapalım diye sordum. Eğer 1 yaşından önce kreşe gidecekse yaptırın ama 1 yaşından önce gitmeyecekse çok önemli değil kreşe başlarken yaptırırsınız dedi 🤷♀️ bildiğim kadarıyla ilk doz 2 3 aylıkken yaptırılıyor sizlerin doktoru ne söyledi bu konuda