Sadem1 Kızım lazımlığa yapıyor artık. Çişi gelince de söylüyor. Sıkıntımız altına kaçırdıktan sonra söyleyip az az lazımlığa yapmamız. Günümüz banyoda geçiyor😀. Kaka olayına daha geçemedik. Siz ne durumdasınız