Bebeğimin dünden az bu sabah daha çok olarak sesi kısıldı yani kısılma demeyelim de hasta sesi gibi grip gibi çıkıyor ağladığında belli olur bebeğim 5.5 aylık ateşi normal makattan 37.2 koltukaltından 36.6 çıkıyor burun akması yok hani sadece sesinde sorun var çok nadir ağlıyor öyle çok huzursuzlukta yok gülünce gülüyor sağlık ocağına götürdüm çocuk doktorunu yada kulak burun boğaza görüşmemi söyledi bana hiçbir bilgi vermeden geri geldim rica ediyorum yaşayan bilen varsa anlatsın çok üzülüyorum sıra aldım ama daha 2 gün var 😢😢😢😭😭