Arkadaşlar merak ettim de , kızım doğduğunda saçı siyaha yakındı şimdi de dipleri kumral gibi baya açık renk ama diğer kısımları hala koyu yani kahve gibi doğum saçı yani kendisi 4 aylık olcak bir kaç güne.. bebeklerin saçı nezaman değişir yada daha kızımın saçı dökülürmü saçları var baya yoğun sanmam yani dökülsün ..böyle olan varmı sonradan saçı açılan yoğun saçlı ?