Derinim5441 kırk bebekle alakalı bi durum değil zaten dinimizde kırk çıkması anneye özgü bir durum ama balkanlardan gelen inançları yaptığımız için günümüze bebeğin kırkıymış gibi gelmiş yani tamamen batıl inanç ben yapmadım yapana tabi ki saygım var ama dediğim gibi evde ki herkes duşunu alıp duasını etmeli yapabileceğin başka şeyler varsa onları yap yasin falan gibi hemde bu covit zamanı yapmayın öyle şeyler derim ama tabiki size kalmış bir durum