3 numara bebek bezine geçtik kızımla, sleepy bio kullanıyorduk ama 3 numarası çok büyük 2 de küçük geldiğinden şu anda geçici başka markalara bakıyorum. Canbebe 2 numara kullanmıştım daha önce ve beğenmiştim diye ondan aldım ufak bir paket 3 numara ama bu 3 numarasında ıslaklık göstergesi yok.
Biraz araştırınca prima’nın da 3 numarasında ıslaklık göstergesi olmadığına dair şikayetler gördüm. Hangi markaların 3 numaralarında ıslaklık göstergesi var?