balpetegimmmm Kızlar mesela ben ishal yada kabız olsam bu sütümden bebeğime geçer mi ? Bilgisi olan var mı ?
dertlikerkenez balpetegimmmm hayır, gecmez. Anne sütü depolarımızdaki vitamin ve minareler ile sudan oluşuyor. Yediklerimiz gazı bile abartıldığı kadar değil, %10-15 etkiliyor
cokgezenti_30 balpetegimmmm yani geçip geçmeme diye birşey diyemem ama ben kabız olduğumda hep kızımda kabız oluyor çok ilginç geliyor bu durum bana 🤷♀️