EgesMom18
2 aylikken takviye mama vermeye basladim, meme+mama gittik neredeyse 7. Aya kadar.
Doktorumuzun kontrolunde gunde 300cc mamayı, 3-4 seferde veriyordum. Ek gidaya gecince, denemeler bitip tam anlamiyla baslayinca (7. Ay civari) sadece gece 11 de bir kere mama vermeye basladim 90-120cc arası, gunduz verdigim mamalari kestim.
Meme reddi olmadi cok sukur, bebeginize de bagli biraz, kesinlikle reddeder diye bir sey yok. Su an 14 ayligiz sadece meme ile devam ediyoruz, mama komple cikti aradan.