İnstagram da takip ettiğim çok iyi bir çocuk doktoru var Dr ali Fuat serpen bebeklerde 6 aydan önce güneş kremi kullanılmaması gerektiğini ve 30 faktor kullanmamız gerektiğini söyledi paylaştığı postta çünkü faktor arttıkça içerisindeki zararlı maddeler de çoğalıyormuş