Dil Merhaba anneler spiral taktırdım ve düzenli adet olmama rağmen 3gün gecikti bebeğimi emziriyorum daha ama bu durum beni endişelendiriyo aranızda yaşayan var mı acaba doktora randevu aldım ama gece gece aklıma takıldı🤔
AygulSina Dil bir tanıdığım hamile kalmisti spiral olmasina ragmen insalkah sadece basit bir gecikmedir
Sevvoo Dil canm korkma bende spiral taktırdım 16 gün gecikti o süreçte gebelik ve kan testi yaptırdım yoktu ama olmadım da 16ci günün sonunda oldum meraklanma istersen test yap için rahat etsin
Dil Teşekkür ederim 🙏 bugün gittim test yaptırdım çok şükür bişey çıkmadı normal bir gecekme dedi doktor
Askimizinmeyveleri Adetli olmak gerekiyor hem rahim daha açık oluyor ve hiiiiiiiç birşey hissetmiyosunuz bende doğumdan sonra 6 ay adet olmadım adet olur olmaz taktırdım hiç hissetmedim