Umuttttt Artık yorulduğumu hissediyorum bebeğim çok zor emmeye başlamıştı 2 aylık bugün sabahtan beri memeyi veremiyorum ağzına artık yıprandığımı hissediyorum neden diye düşünmekten utanmasam oturup ağlayacam artık
Ceren255 Umuttttt aynı bizim gibi 🤯 3 aylığız ve 1 bucuk ayından sonra başladı emiyo emmiyo sürekli ağzından çıkartıyo oyun oynuyo resmen 😖 bende kafayı yiycek durumlara gelmiştimde takmıyorum artık yapcak bişey yok canm bizim bebişlerimizde böyle ben emdiremediğim zaman sağıp kaşıkla veriyorum bu şekilde devam ediyoruz canm 6 ay enazından anne sütü alsın gittiği yere kadar sende yapa biliyosan sağıp kaşıkla yedir yada şıtınga ama biberon verme eğer verirsen temelli bırakır
Burculiceee Umuttttt 28 günlüğüz bizde geç tuttuk memeyi ama yine tutmuyor çıldırıcam artık gerçekten biberon olsa hemen yapışıyor sıpa memeye gelince savaş veriyoruz
fatimas27 Umuttttt canim benim de 2.5 aylik bugünlerde çok emmiyor.bi de damaguyla çekiştirip duruyor
Umuttttt 2ogul-annesi evet gazı çok var gazlı bir bebek bundan dolayımıdır acaba beni istemediğini düşünüyorum artık
2ogul-annesi Umuttttt ne kullanıyosun gaz için benimki 4.5 aylık hâlâ bitmedi başka doktora gittim dün 2 tane damla verdi
Umuttttt Ceren255 akşam emiyor sabahına emmiyor valla anlayamıyorum ne oluyor o arada da bırakıyor emmeyi netten baktım 7,5 ve 9,5 hafta arası atak haftası diyor gaz yoğun olur uykusu bozulur huzursuz olur diyor tam da böyle bizim oğlan insallh düzelir
PelinBacak Aynı durum bende de var 1.5 aylık bebeğim emmeye başlıyor 5 dakika sonda ağlıyor memeyi almıyor bazen de bırakmıyor memeyi ne yapacağımı şaşırdım gazdan dolayıdır diye kaldırıp gazını çıkartıyorum tekrar veriyorum yine almıyor tükendim
Tdof26 PelinBacak bende aynı 24 günlüğüz bazen çok güzel emiyor bazen de ağzına alıp ağlamaya başlıyor 😧
Umuttttt fatimas27 benim de aynı ağzına alıyor bi iki çekiyor sonra damağına yapıştırıp bırakıyor ağlıyor bakıyorum sütüm de var anlamıyorum neden böyle oluyor