Ecem1903 Kızlar ben doğduğundan beri hic kestirmedim ama acaba yanlış mı yaptm kizim 5 aylık saçları bı ara döküldü sonra yine çıkmaya başladı sizce kestirmelimiyim aranızda HC kestirmeyen varmi
Dmt-01 Ecem1903 17 aylık kızım hiç kestirmedim saçını ablam kızının saçını 4 yaşına kadar hiç kestirmedi
cokgezenti_30 Ecem1903 6 aylık olduk kestirmedik hiç sürekli dökülğyor ince telli zaten ama kıyamıyorum
Ssssraa Hiç kestirmeyen duydum kestirme mecburiyetiniz yok ki. Ama makas değdikçe, saç kısaldıkça(azıcık da olsa) uzamalıyım diyerek uzarmış. Ama hiç kestirmeden uzadıkça bi zaman iyice yavaşlarmış uzaması. Artık gerisi size kalmış🌺
Ecem1903 Ssssraa Yani hepsini kestirmek yerine ara ara kendim makasla az az alsam olurmu öyle ilerde sağlıksız olurmu saçları kestirmedigim için ondan sordum
Dmt-01 Ecem1903 yok valla gayet sağlıklı çok güzel duruyo kıyamıyorum oyüzden kız çocuğu bide nekadar küçük olursa olsun kestirmek istemiyorum ben bide badem uağı galiba banyodan önce sürüp bekletiyolar canlanması için çok cansızlaşırsa bakım yapar yağlarla
_mercanligunler Ecem1903 19 aylık hiç kesmedim , teyzemde kızının saçlarını hiç kesmemişti bebek saçlarını 3 4 yaşına kadar sonra duzelttirmişti kuaföre ,çokta güzel saçları var maşallah ☺️