Adalet-34 Aycahanim dün lcw gittim inanılmaz uygundu tam 650 tl lik yaz boyunca giycegi kıyafetler aldım
tubasd Aycahanim hepsi cok guzel fiyatlarda cok uygun baska platforlardan sacmayi deneyin burdan satamazsaniz
Aycahanim https://www.hizliresim.com/onfv53m https://www.hizliresim.com/9ftat7n https://www.hizliresim.com/d4mzpqf https://www.hizliresim.com/ppa58pi https://www.hizliresim.com/bi89kft https://www.hizliresim.com/buf80o0
Aycahanim https://www.hizliresim.com/s22vr8n https://www.hizliresim.com/lgf6wzk https://www.hizliresim.com/40g7lfg https://www.hizliresim.com/b1mj9u4 https://www.hizliresim.com/8b0j5m7 https://www.hizliresim.com/t1jbnfe
Aycahanim Damla6117 1 yas yaziyo magaza gorevlisi 3. Aydan 7. Aya kadar olur dedi 20 tl 🍀 bandanalarda 4 tanesi 50 tl 🤗
Aycahanim Adalet-34 bunlarda giyilmedi hic benim bebegim 2 kilo falandi bunlar hic giydiremedim yikayip kaldirmistim bebegim zayif olunca kaldilar
YazarAnne Turuncu salopet ne kadar ? Birde kaç ay İçin ? Bandanası ile beraber anladığım kadarıyla değil mi ?
tubasd Aycahanim satamazsiniz degil satamazsaniz yani alici cikmazsa demek istedim degerlendirilsin cunku cok tatlilar