Minico Merhaba kızlar dört ay önce doğum yaptım kesi yerim hala kızarık ve sol uç kısmından başlayan çok hafif şişlik var ele gelen, başına böyle bir durum gelen oldu mu? Krem kullandınız mı?
Mlkmhrrm Minico 7 ay oldu hala geçmedi arada orası daha da şişiyor sanki elle dokununca çok bariz belli oluyor
Wanderlust Minico keloid olmus olabilir ilk zamanlar sislik vardi bepanthol anti scar jel kullandim 2 ay duzenli kullanim gerektiriyor ilk haftadan sisligi indirdi. Sizin cok uzun zaman olmus ama onceki yara ve dikis izlerinde de gecerli yaziyor uzerinde isterseniz bir bakin
3children1mom Minico O şişlik zamanla iniyor, kızarıklık çoğu insanda değişir ama 1 yıla kadar beyaz hale geliyor. Yani kızarıklık gider korkmayın 🖐🏻❤
Minico Wanderlust canım keloid mı diye çok araştırdım ama çok şükür öyle bir görüntü yok zaten elleyince hissediliyor dışardan sadece kızarıklık gözüküyor
Pinartrkz Doktorum 1 yıl boyunca kızarık görünebilir normaldir demişti dokununca sıra boyu benimde elime geliyor
Mutlubebis Minico internetten baktıysanız keloid görsellerine onlar çok uç görüntüler bence yanıltıcı olabilir. Benim sezaryen izim de aynı tarif ettiğiniz gibi, doktora gittim ve keloid olmuş maalesef.
Pinartrkz Minico önermişti ismini unuttum şuan kullandım ama çok bir etki etmedi doğrusu bende saldım zaten artık
Pamugunannesi Mutlubebis ne tedavi verdi peki canm ,benmde keloid oldu ama doktora gtmedim hemde 2bucuk sene oldu benim malesef. Gecermi acaba ne dedi doktorun
Mutlubebis Pamugunannesi geçmez dedi maalesef canım, ben doğum yapalı da 2 sene oldu. Krem verdi ama faydası olmayacağını düşünerek verdi tamamen geçmez dedi. İkinci doğum olursa doğum sırasında üstteki dikişi alırız dedi.