Eczaneden wemcaine verdiler ama hiç etkisini görmedim emla denemek istiyorum fiyatı şuan umrumda değil çünkü yıldım😂 bu arada lazer değil. Ağda/ makina için kullanacağım. Gerçekten uyuşturuyor mu? Bir yere doktor yazmış bir buçuk saat önce sürülmeye başlanmalı yarım saatte bir üstüne tabaka geçilmeli son yarım saatte tekrar sürülüp üzeri kapatılmalı diye. Siz nasıl kullanıyorsunuz lütfen yardım😞