Gossipgirl14 Canım benim oğlumda 17 aylık hep aynı şeyleri yer, ağzına başka birşey sürse bile yutmaz. Sabah kahvaltısına oturtuyorum tabağını hazırlıyorum sadece oyalanıyor yemiyor, dediğin gibi karışım yapıyorum onuda zar zor yiyiyor. Öğlen çorba yiyiyor, akşamda ya meyve püresi yada süt. Yani şuan biz ne yersek onu yemesi gerekirken yemiyor, yutmuyor. Bende özellikle eşimin doktor arkadaşlarına sordum. Aç bırak alışcak yicek dedi. Aksine çocuk dahada iştahtan kesildi 🤷♀️