Merhaba kızlar oğlum 2 buçuk yaşında ve şu son 5 aydın falan evde bize vuruyor sadece bize değil kim gelse vuruyor ısırıyor yırtıyor oyuncaklarını atıyor ben bide 1 aylık hamileyim zor başediyprum daha bu sabah metal arabasını kaşıma bir attı kaşım şişti alıp karşımıza konuşuyoruz evde kesinlikle kavga eden insanlar değiliz onun yanında sesimizi yükseltmeyiz bile ama neden böyle oluyor bilmiyorum çok saldırgan ne yapmalıyım doktora götürsem hangi doktora götüreceğim yardımcı olur musunuz acaba