Merhaba arkadaşlar 27 günlük bebeğim var sütüm geliyor bebeyim emmeyi bıraktığında da bakıyorum hâlâ geliyor. 2 gündür çok acıkıyor iki mememi de emse 2 saati zor buluyor yine tekrar istiyor çok ac bi şekilde. Acaba sütüm mu yetmiyor niye böyle oluyordur bazen böyle olur mu bilemiyorum.😊🙈