Kinginthenorth Merhaba herkese. Bebeğim 5 aylık olmak üzere maxi cosi analıcağını kullanıyoruz arabada ancak rahat etmiyor artık. 9-18 kg oto koltuğu alacağım ama 9 kilo olmasına daha var. Sizler ne zaman geçiş yaptınız oto koltuğuna?
tubaozlu Kinginthenorth oto koltuk için biraz kücük değilmi bebeğiniz araşyırmlarımda 8 . ay yazıyor ama ✨
Adakus000 Kinginthenorth 7.ayımız bitmek üzere önceden aldık oto koltuğunu ama henüz kullanmadık, kendi kendine desteksiz oturabilmesini bekliyorum kullanabilmek için 🤷♀️ 8 kilo su an bebeğim
Tuba Kinginthenorth Büyük oğlum aylıkken geçti. Küçük oğlum da şuan 9,5 aylık ve bugün yarın geçer oda☺️
Kinginthenorth tubaozlu evet şu an için küçük zaten uzun yolculuk yapmıyoruz. Yazın 6 aylık olacak uzun yolculuk planlıyoruz onun için düşünüyorum🌸
Kinginthenorth Adakus000 destekli oturmaya başlası ama desteksiz oturmuyor tabi. Doktor kontrolümüzde soracağım bu konuyu.