Kızlar bebeğime laktoz intoleransı teşhisi koyuldu 2 aydır diyetteyim. Süt yumurta yemiyorum Ama pişiği bi türlü geçmiyor. Yani geçiyor 5 6 saat sonra tekrarlıyor. Acaba başka bişeye mi alerjisi var diye düşünüyorum var mı böyle olan? Vücudunda herhangi bi döküntü vs yok