Efem123
Canım bebeğin ne kadarlık? Benim kızım da öyleydi doğduğu günden beri her banyo yaptırmak işkence oluyordu sürekli ağlıyordu hiç durmuyordu o yüzden ben de panik yapıyordum yıkarken. Havalar isininca önüne küçük bir kap koyduk çırılçıplak soyduk o kabın içine oyuncaklarını koyduk Başta baya ağladı su değdikçe ama sonra baktı biz onlarla oynuyoruz o da onlarla oynamaya başladı ellerini suya sokup sokup. Bunu birkaç kez yaptık, 2 dir banyo yaparken çok mutlu, çok eğleniyor. Kızım 7,5 aylık.