Merhaba güzel anneler,
bebeğim doğduğundan beri 17.aya kadar mustela köpük şampuan kullandım ve araştırdım minoris içeriği temiz diye tercih ettim ama yaklaşık 4-5banyodur bebeğim suya girmek istemiyor. Banyo aşığı olan bebeğim gitti çığlık çığlığa ağlaya ağlaya şampuan yaptığım anda kalıyor. Yaklaşık mustela kadar ücrete sahip, parasında falan da değilim bebeğim için en iyisini almaya çalışıyorum ama bu da böyle çıkıyorsa daha neleri vardır, üstelik müşteri hizmetlerini arıyorum 10seferdir açan yok kesinlikle almayın aldırtmayın