2 aylık bebeğim var dün gündüz ve bugün gündüz emmeyi reddetti. Akşamları ya da geceleri emiyor. Fakat dün bu saatlerde yine aynısını yapmıştı dün 1 buçuk 2 saat uğraştım memeyi ağzına bile almadı mecbur mama verdim bugün de öyle oldu bir kez daha mama verdim. Adetim var onun da etkisi olabilir mi ebe ile görüştüm meme reddi olabilir dedi. Bu ayda basına meme reddi gelen var mı ne yapmakıyım