Krm6321 doktorumuz 8. Aydan sonra 10-15 dakika ile başlayıp toplamda 1,5 saate kadar kullanabileceğimi söyledi. Yürütecin bence en büyük riski ev kazaları. Bebek yürüyor gibi düşünüp her türlü önlem alınarak kullanılmalı eğer alınacaksa. Oğlum 1 yaş 3 günlükken yürüdü. Gün içerisinde kısa kısa kullanıyorduk. Yürüme arkadaşımızda vardı. İkisimi karşılaştırdığımda kesinlikle aynı kategoride değiller. Yürüteçte iken bebek göz ucuyla takip edebilirsiniz ancak yürüme arkadaşında mutlaka yanında olmalısınız. Oğlum yürüme arkadaşını yürümeye başladıktan sonra oyuncak olarak kullanmaya başladı.