-nuurr9206 Aptamili kullanıyorum ama 2 haftadır falan kendini geriye atarak içiyor zor içiyor hep bırakıyor dibinde. Bu zamana kadr iyiydi. Şimdi niye böyle bilmyrm. Mama önerilerinize açığım
Eylusunannesiii -nuurr9206 kac aylık acaba bebisiniz ? Bizim ki boyle yapmıştı atak haftasında oldugu icin reddediyormus degistirmedim simdi iciyo sorunsuz atak bitti sanirim😂
Eylusunannesiii -nuurr9206 1 ay sürdü 🙄 kendini geriye atıyodu memeyi bile reddediyodu beslenecegi zaman cığlık kiyame🤦🏻♀️ 3 bucuk aylıkken başladı yeni yeni durdu suan 4 bucuk aylığız
-nuurr9206 Eylusunannesiii bizimkide öyle 3 ayın sonunda başladı 2 haftadır var işte. Uykusuda pek iyi değil. Kendini geriye atıyor beslenirken 😒😞 doktora sormuşmuydunuz bu durumu
-nuurr9206 Eylusunannesiii bnde haftaya doktora gitcem. Ozaman sorcaktım. Şimdilik değiştirmeyim ozaman. Mecbur zar zor içircem. Siz nasıl içiriyodunuz hangi teknikle ? Bir de bizimki hala gazlı
Eylusunannesiii -nuurr9206 Başını okşayarak içiriyordum kurutma makinasi sesi açarak yanağımı yanağına dayayarak vallahi şekilden şekle girerdim mamayi icirmek icin☺️ Ama icerdi zorlada olsa. Gaz icin ben 1 aydan itibaren kehribar kolye kullandım herseyide yedim sütüme etkisi olmadı gazımızda olmadı hiç
Eylusunannesiii -nuurr9206 evet atagin en buyuk sorunuda bu aciksada aglamiyor cunku beslenmek hic istemiyor 🤦🏻♀️