Yenibebek_yenianne Eecc Evet evet hemen oturdu. Konu komşu erken dedi kimseyi dinlemedim bi problem de olmadı. Çocuğumuzu en iyi biz tanırız.
Eecc Yenibebek_yenianne kendi istiyosa memnunsa belli düzeyde olur bencede ama öyle oturttum ağladı düzeltirim zorla oturtmaya çalışılmaz tabi bebeği dinlemek lazım 😊
Bebegimm1 Eecc evet o yuzden kendini ne zman hazır hissediyorsa o zman oturmalı diyorum size zaten oturmak için sinyalleri veriyor
Doga_sever Eecc bu bebekten bebege degisir. Ondan gelen sinyallere gore hareket edin. Oglum 4 aylikken kucagimda oturma pozisyonu aliyordu. Cok da rahat ediyordu. Ben o yuzden kucagimda hep oturttum onu. 6. Ayda da desteksiz oturmaya baslamisti.
Eecc Doga_sever benimki de yatınca kendini kaldırıyo doğrultmaya çalışıyo ufak ufak başlayım bende kucağımda 😊
Eecc 1yaramazannesi yok en fazla 4 5 dk tutarım ama o sürede ağlarsa rahatsız hissederse oturma pozisyonundan alırım tabi
Cns_28 Eecc ben de 5. Ayda destekli oturtmaya başladım doktorumun demesiyle. Şimdi 6 aylık desteksiz oturmaya başladı 🧿
Cns_28 Eecc ayy otursun minişkom 🌸🌸 öyle tatlı oluyolar kimoyurunca bi de çok büyük iş yapıyomuş gibi bakıyolar suratına insanın 😂
Mircet Eecc 4. Ayda günde toplam 15 dk kucakta destekli 5. Ayda mama sandalyesinde koltukta etrafına minder vs koyarak yine destekleyerek oturttuk 6. Ayda desteksiz oturabiliyordu
Minnossareannesi Eecc desteksiz olması şart değil destekli de olsa oturabilmeli ama gene de çocuklara her şey gibi oturmayı da biz öğretmeliyiz 🙏🏻
mltmkrkl Yagmuurr bende sadece anne sütü veriyorum 2.5 aylık 7 kiloyu geçik kiloyla alakalı mı ki bu oturtma durumu
Yagmuurr mltmkrkl valla hiç bilmiyorum 6 kilo üstü çocuklara destekli oturmayı öneriyorum dedi artık başla dedi gösterdi hatta oturtma şeklini bebeğim baya da keyif aldı başladım bende bakalım
Betul1 Eecc 5-6 dakika falan benimki yatmayı hiç sevmiyor ağlıyor yatırınca kucağıma alıp oturunca susuyor sanki ufaktan sinyal veriyor bana 😅