Eecc 4.5 aylıkken sağlık ocağındaki hemşirenin tavsiyesi ile oturtmaya başladım. Geçen hafta da doktoru kontrolümüz vardı, ona sordum. Destekli oturtmaya 4.5 aylıkken başladım diye, iyi yapmışsın hergün oturt alışsın dedi. Her öğün sonrasında koltukta oturtuyorum 5 dk. Onun dışında kucağımızda da oturuyor zaten. Şuanda 5 aylıklar