Ozlemm-19 Kızlar merhaba bebeğim 3 aylık geceler terliyor zıbın üzeri pijama giydiriyorum ve Müslüm örtüyle kundak yapıyorum terlememesi için ne giydirmeliyim sizler bebeklernizi nasıl giydiriyorsunuz
Cidokerem Ozlemm-19 kundak yapmayın bence. Havalar epey sıcakladı cnku. Kıyafetı ıyı. Zıbın be tulum pamuklu yeterlı olur. Izernı de ortersnz ince örtuyle
menekseyagmr Ozlemm-19 havalar baya ısındı kundağa gerek yok artık ben kısa kollu çıtçıtlı birde sadece altına ince pijama giydirip üstünüde ince müslinle örtüyorum ayaklarına çorap bile giydirmiyorum bebekler sıcağı sevmezler sandığımız kdarda üşümüyorlar asıl sıkıntı terleme ve sıvı kaybı olması
Drkdlr Benim oğlum 18 aylık hala kafası terliyor. Sadece uyku tulumu ile örtünmeden yatıyor. Bir problem yokndedi doktor genetik olabilir.