Cns_28 HHatice ben balkondakini baya hortumla folur foşur yıkıyorum. Yatak odamdakide sürgülü çıkabiliyo onuda banyoda yıkıyorum ☺️
3children1mom HHatice Bahceyi suluyordum dersin. 😂 Bizim bir komşu vardı ben 3 o 4. Katta oturuyordu. Cay suyu bulaşık ne varsa kaldırır aşağı dökerdi 🤦🏻♀️ Sorarsan güllere su döküyorum 🙄🥴 Benim camlar batardı tabi😒
Cns_28 HHatice evet çıkmaması çok zor gerçekten. Sabunlu bez ya da süngerle silin en iyisi başka çare yok zor gerçekten. Temizlemesen içeri hep toz giriyo gerçekten ☺️☺️
Guligul HHatice korkuluklari yaptirmadan once cikarip balkonda yikatiyordum ama artik cikmiyor o yuzden deterjanli bezle sildirip duru bezle durulatiyorum.
Prensinannesii HHatice fısfıdlı kutuya deterjan koyuyorum sonra normka su öyle idare ediyor işte parkeler olmasa yıkayacam da olmuyor bizim balkon kapılarında var çok zor oluyor