Kızlar 1,5 sene içinde 2 düşük yaşadım. Bir tanesi kimyasal gebelikti diğeri 6. haftalıkken düştü. Bir kızım var Allah bağışlasın ona kardeş çok çook istedik. Malesef ki düşükle sonuçlandı ikisi de. Şimdi yine hamile olduğumu öğrendim. Hamilelikten öncede kaç doktora gittim eğer bir sorun varsa çözülsün ona göre tekrar hamile kalayım diye ama hiç bir sorun yok. Doktora nasıl bi önlem almam gerekiyor tekrar aynı şeyler yaşamaktan çok korkuyorum dedim. O da bebekte herhangi bir problem yoksa herşey akışındaysa sağlam tutunmuşsa zaten düşmez biz şuan birşey yapamayız dedi. Ama ben bu korkuyu üstümden atamıyorum kan vs. görürüm diye resmen wc bile gitmek istemiyorum😞 daha önce düşük tecrübesi olup sağlıklı gebelik yaşayanlar, özel birşey yaptınız mı bunun için? Ya da ne yapabilirim..