Ygz merhaba sandaletler bugün elime ulaştı oğlum normalde ayakkabıda 21 giyiyo sandalette 20 aldım yorumlara bakarak iyiki de 20 almışım parmaklarının ucunda hafif boşluk kaldı ama üst bantların olduğu yerler falan tam oldu çorapsız içindeki tabanla giydirince bantlar iz yaptı bir süre çoraplı giydiricem belki esner üst kısmı ama esneme olmaz ise tabanı çıkarıp giydirmeyi düşünüyorum baya uzun oldu kusura bakmayın 😄🤦🏻♀️