SheShines Kızlar bebeğim grip oldu öksürük için şurubumuz var ama ek olarak doğal ne yapabilirim? Zeytiyağ ile pekmezi hafif ısıtıp ılınınca günde 3 kere verilen bir tarif okumuştum çoğu anne de işe yaradığını söylemişti sizin uygulandığınız yöntemler var mı?
ikiprensesannesi_06 SheShines Elma kabuğu bal kabuk tarçın kaynatıp icirebilirsin cnm 🥰 Geçmiş olsun 🙈 şifa olur insallah
mechule SheShines bizde de 3 gündür öksürük vardı. Dün ıhlamurun içine keçiboynuzu özü koydum iki kere içirdim bir de burnunu temizledim tıkalı olduğu için öksürürmüş. Bugün öksürmüyor şükür
sweetasya Bebeğiniz kaç aylık ? 1 yaş üstüyse çörek otu yağını bal ya da pekmezle karıştırarak bir çay kaşığı sabah akşam verebilirsiniz, tam bir şifa.
SheShines ikiprensesannesi_06 Ihlamur ile elma kaynatmıştım içine de pekmez katmıştım ama içmeyi reddediyor🥺 bide sizin dediğinizi deniyeyim, teşekkürler 🤗
ikiprensesannesi_06 SheShines Benim kızda zorlandı içerken ama dene insallh faydayı olur benim kızın kini kesmişti canim insallah geçer şifa olur yavrunuza🙈🙈
asilimm SheShines canım kabuklu ceviz al kır içinde zarlar oluyor onu ayıkla kaynat biraz demlendikten sonra içir bizde grip olmuştuk aynı şekilde öksürüyordu o kesti çok şükür. Çok geçmiş olsun