Hayalims biz 6 aylıkken elmayla başlamıştık, yoğurt, haşlanmış kabak, peynir, yumurta vs devam ettik. Yaklaşık bir ay olacak ama hala ancak tadacak kadar yiyor, tatlı şeyleri biraz daha yiyor ama her şeye burun kıvırıyor malesef 🤷🏻♀️ Sanırım yemek ihtiyacı da daha çok arttığından daha fazla emmek istiyor, 7/24 devam ediyoruz 🤦🏻♀️ Umarım sizinki sever ek gıdayı 😕