Yavrusununannesiii Papatyaninannesii maşallah 🥰 bana yine de az geliyordu dr o zaman 5 ayında 15 kg mu olsun dedi 😅😅
Mom987 Yavrusununannesiii Bacım o nasıl az geliyorsana kilolu eşittir sağlık demek değil ki. Zayıf bebek sağlıksız yada kilolu bebek sağlıksız diye bir şeyde yok. Valla benim ki 5 aylıkken ne bileyim bana herkese iyi geliyodu 😅
Aslylmz Benimki 3 ay 3 günlük dahaca 5.700 kg civarı ama kilo alımı aylık olarak normal 700-800 alıyor aylık . Sizin cokmus. Tam olarak kaç ay kaç günlük .
Papatyaninannesii Ftekin doğum kilosu önemli canım daha cok ayda 700 gram alıyosa bence güzel dokorlarda 700-1000 gram arası bekliyor ilk 3 ay
Ftekin Papatyaninannesii 3100 doğdu sonra 100 gr gitti 3 kilo ile çıktık ben doktoruma biraz kıZıyorum ikinci ayda mamaya başla dedi bana kilosu azmış 700 gram almış 40lı ilken korana olduk vicdan yaptım doymuyor diye verdim birde benimki emme refleksi çok fazla sürekli memedeydi hala aynıda şimdi bırakamıyorum mamayı günde iki kere veriyorum mecbur alıştı ne yapcam şaşırdım
Papatyaninannesii Ftekin bende ilk iki ay mam verdim günde iki kere ama sütüm yetmıyodu soradan coğadıı sımdı gerek suymuyoruz 4 aylığız ben direk mamayı kestim 2 aydan sonra sizde eğer doyuyorsa kesebilirsiniz
Ftekin Papatyaninannesii anladım sütüm yetiyor ama benimki sürekli memede kalmak istiyor bi yerden sonra süt kalmıyor diye düşünüyorum gündüz uyursa mama vermiyorum direk kesiliyor mu mamadan ben korkuyorum da biraz