Oğlum yedi aylık alt iki dişi çıktı diş çıktı her şey sonra başladı.Beş gündür çekiyorum ilk üç gün ateş ve ağrısı vardı sürekli mızzz mızzz mızz bir de öyle üzgün ve masumdu ki.Ateş bitti bir değişik oldu çocuk bazen denge kuramıyor yatakta geri düşüyor bas bas bağırıyor ben neden düştüm diye bezini değiştirmeye bile yatmıyor.Jel önermiyorlar diye vermedim karanfili dövüp zeytinyağı ile açıp dolapta beklettim sürdüm ama bence çok da etkili değil