Oglum idrarın yparken balonlasma oluyor iniyor sünnet yapan bi abi baktı sünnet derisi yapısık dedi sünnet olması daha iyi diger türlü acarlarsa cok fena olur dedi ama yası uygun değil az bayılarak olursa tramva yapmaz dedi diğer türlü uyutmadan herseyden korkar dedi cuma günü gidicem doktora bkalım o ne Dicek sizde 4 yasına girerken sünnet yaptırdınız mı