aylaamayorgun merhaba kızım 3 bucuk aylık. Mukuslu ve bir kere kanlı kaka gördüm, huzursuz emdıkten sonra yuzunde tek tük kızarıjlık oluşuyor. Ukraynada yasıyoruz. Doktorumuz alerjisinin olduğunu söyledi ama tesaviye gerek yok tarzı konuştu. Laktoz alerjisi negatif çıktı. Delircem artık, kız uyku uyayamıyor sancıdan, 3 kez probiyotık değiştirdik. Size probiyotıkler iyi geldi mi bizi sanki daha kötü yaptılar