Minikcasper01 Bendeanneoldum ben sabahın 9da bebe uyurken fırsat bu fırsat diyip türlü ve pilav yaptım 😂 artık fırsat buldukça çorba salata ya da kızartma bişeyler ayarlıcam 😅
ikiprensesannesi_06 Bendeanneoldum benim de buzlukta cnm ordan yapicam size de afiyet olsun🤗 Teşekkür ederim
2girlsmom Bendeanneoldum yarın şehirdışına çıkacağım o yüzden evde hiç bişey yok 😅 bugün hazır bişeyler alırızı heralde