Ayazzz Merhaba arkadaşlar, Doğduğundan beri sürekli evde duran birisi değiliz sürekli dışarı çıkarız oturmalara gideriz oğlumla suan 6aylık evinde ve kendi bebek arabası dısında malesef ki uyumuyor. Anneme gidiyorum sık sık orda bile uyumuyor yani sürekli ortama da sokuyorum alıssın diye ama nafile. Evine ve kendi yatağına resmen aşık eve gelir gelmez çocuk huzur buluyo ama ben dısarda asla rahat edemiyorum 🙄
Ayza Ayazzz Hemen hemen biz de öyleyiz. Daha şimdi geldik oturmadan orda yatmadı arabada uyudu . Şükür şimdi uyuyor 🙄😬
Deletedmom090 Ayazzz valla bizde aynıyız ama galiba çoğu bebekte var bu. Her şeyin farkında bıdıklar🤷🏻♀️
Merveyavuz Ayazzz Canım oğlumda öyle uykuda çok sorun yaşamadım ama inat edip uyumadığında pusetinde uyuyor mutlaka. Bebek arabasını sevdiği için pusette sallıyorum uyuyor. Ama dışarıyla pek arası yok oğlumun benimde burnumdan getiriyor açıkçası 😁
Bts Ayazzz benmde öle canm kızım uyumz nereye gtsek uykunsaati gelmeden kalkars tatile gttk beşiğini götrdk hıc bınyeree uyumz beşiği araba hariç🤦🏾♀️🤦🏾♀️
Ayazzz Bts yazın tatile gidelim diyoruz kara kara düsünüyorum mecbur beşiğiyle gideriz sanırım bizde 🤷♀️
Hirabebek Ayazzz benimkide gittiğim yerde çok uyumaz birisi gelse yanlarında ememez çocuk olsa sesinden uyumaz 🙄 oysa ki Tv sesiyle uyuttum sese alışsın diye ama nafile asla uyumuyor başkaları varken 🙄 sanırım her çocuğun kendine has karakteri var
Mervee1 Ayazzz öyle olması normal bende yasıyordum bu sorunu kendi yataklarını evleririnin konusunu tanıyorlar bence şimdi 4 yaşındayız her yerde uyuyabiliyor ☺️