Yoruldum artık yemek saatleri işkence gibi her yolu deniyorum zorlamadan ama asla yemiyor ağzına aldığını da direkt yutuyor çiğnemeden 😢 nasıl öğrenecek çiğnemeyi başından beri blw yaptıgım halde öğretemedim, iki çevirip hop mideye atıyor bazen çiğnemeden yutuyor 😣 argivit focus denedim bana mısın demiyor, gğn boyu aç ve yemek aramaz mı bi bebek Ya çok yoruldum ağlıyorum resmen ya😣😣 13ay 10günlüğüz