Günaydın güzel anneler, haftaya cumartesi eşimin doğum günü. Ne hediye alsam ya da doğum gününü nasıl kutlasam bilemedim. Geçen yıl evliyken ilk doğum günüydü evi hazırladım gece işten gekmisti onu çok sevmişti ağlamıştı hatta daha önce hiç doğum günü kutlamamiş neyse bu sene daha güzel bişey istiyorum ama aklıma gelmiyor onu yemeğe çıkarmayı düşünüyorum ama farklı bişey daha istiyorum ve hediye önerisi istiyorum. Hadi güzel anneler bi destek verin bana 😊🥰