deniz_s benim doktorum 4. Aya girmesiyle bu durum düzelir dedi bağırsaklar tam işlemini yapmaya başlayınca düzeliyormuş istersen fitilde atabilirsin çok zorlandığı zamanlar küçük olduğu için bir fitilin yarısını kesip atıyorsun ama doktoruna danış tabi hemen yaptırır o