oguzalpsema canım benim oğlumda 4 buçuk aylık 3 aydan beridir kabız en geç 9 gün kadar bekledim kendi yaptı çok yoğun ve baya bol şekilde yapıyo yaptığında. Daha önce debriat diye şurup verdi ozeldeki doktor ama devlet hastanesi 10 14 gün yapmamasi normal dedi kimisi ek gıdaya geçince düzelir diyor bende bekliyorum düzelecek diye şurup falan vermiyorum. Sizi neden cerraha yonlerdirdiler acaba