Merhaba anneler. Doğum sonrası aldığım 12 kiloyu 2 hafta içinde vermiştim. Ama düzensiz beslenme yüzünden 4 kilo geri almışım. Kendimi hiç beğenmez oldum sadece kilo da değil kendime vakit ayıramıyorum 😓 bundan sonra dikkat etmek istiyorum. Emzirirken yaptığınız ve sonuç aldığınız detokslar var mı önce ödemimi atmam gerekiyor. Paylaşırsanız sevinirim❤️