Arelkaplan Merhaba anneler 🙋🏼♀️ Ben 7 ay önce doğum yaptım. Dün ilk adetimi oldum. Herhangi bir belirti hissetmedim adet olacağıma dair. 1-1.5 saat içinde hep ped değiştirdim. Doğum sonra kullanmak için aldığım depend kalmıştı onu gece kullandım ve sabah neredeyse taşacak durumdaydı. İlk defa böle oldu. Ben ilk gün çok az akıntım olurdu hatta günlük ped kullanırdım. Böyle bir şey yaşayan oldu mu? 7 ay adet olsam toplam bu kadar akıntım olmazdı. 🤦🏼♀️ Durmadan tuvalete gidiyorum korkudan taşar diye🙎🏼♀️
Rosalinda Arelkaplan benim ilk doğumumdan 2 sene sonra adet oldum. İkinci çocugum oldu 4 aydır hala olmuyorum adet. İlk zamanlar çok geliyo sonra düzene giriyo vücut merak etme.
Arzu55 Arelkaplan 40ımdan hemen sonra oldum, 4 aydir da oluyorum ama felaket çok oluyo. Doğumdan sonra fazla arttı
Merimexx Arelkaplan Ben kırkım çıktı 10 gün sonra hasta oldum ve düzenli devam etti emzirme rağmen oldu 😂 neyse benimde önceden bukadar değildi aşırı derecede akıntı oluyor çok fazla
Arelkaplan Efy valla benim annem 3 yıl sonra adet görmüş. Ama 2 gün adet olduğunu ve az olduğunu söyledi. Benimki tam tersi 🤦🏼♀️
Fatma5672 Bende doğum yapalı 4 ay oldu. Dün ikinci adetimi oldum ve aşırı akıntım oluyor önceden günde bir kez ped değiştirsem yetiyordu şimdi 3 defa değiştiriyorum. Uzun süredir adet olmamamızdan kaynaklandığını düşünüyorum, düzene girecektir
BartuveArtun Arelkaplan merhaba bende 1 sene sonra oldum az geliyor ama 10 gün oldu hala bitmedi ben de endişeliyim