Merhabalar kizim ilk ek gida döneminde ilk zamanlar herseyi severdi (yoğurt ve yoğurtlu şeyler haric) şuan 7,5 aylik 2 hatadır 1 kaşık ağzıni sürmüyor hic bir sekilde agzini acmiyor eline birşeyler versem oyalanır o şekilde. 1 haftadır ishal ve geve uykulari berbat. Sabrim taşıyor artık 🤦🏻♀️😭